Re: pytanko o karty dzwiekowe

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 12:46:16 MET DST

> From: jmiller_at_cam.org (Jacques Miller)

> Nie wiem jakie sa ceny w Polsce ale w Kanadzie oryginalny SB 16 kosztuje
> okolo 80$ US (tax included). Przy takiej cenie chyba nie warto szukac tanszego
> klona.
>
> Jesli chodzi o wspolprace z CD, to nowe CD podlacza sie do portu IDE a nie do
> karty dzwiekowej.

nowe karty maja takze port IDE. jak nie ma na plycie, warto
skorzystac. Jak na plycie jest drugi, to lepiej do niego. z reguly
jest lepszy, choc w wielu plytach drugi kanal jest traktowany po
macoszemu i czesto dziala jakby chcial a nie mogl.

poza tym CD z karta dzwiekowa trzeba podlaczyc kabelkiem analogowym.
tylko po to, zeby wzmacniacz (glosniczki) podlaczyc tylko do karty.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |