Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 12:41:09 MET DST

> Proponuje najpierw ankiete, czy kazdy MA MOZLIWOSC pisania z polskimi
> literami, dopiero, gdy okaze sie, ze TAK, to wtedy referendum, czy
> zmuszamy sie do pisania z polit czy nie.
>
> --
> Piotr Karocki,
> mirror maintainer,
> Academic Computer Center
> "CYFRONET", Cracow, Poland
> http://www.cyf-kr.edu.pl/~yskarock

Ja jeszcze nie pisze polskimi literami, ale chce wypelnic ankiete. i
co wtedy ?

ankieta jak sadze nie ma na celu potwierdzenie ilu sposrod
czytelnikow ma mozliwosc pisania po polsku, ale ilu by chcialo
(wiadomo ze prawie wszyscy, ale wielu patrzy przez pryzmat obecnych
mozliwosci)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |