Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 12:30:20 MET DST

> z kolei slyszalem ze inni uzywaja lilo linuxa
> do odpalania dos'a i os/2
> ciekawe czy ktos uzywal lilo do odpalania NT

przy instalacji kilku systemow, mi sie nie udalo odpalic NT
bezposrednio z OS/2 Bootmanager'a , oraz z linux LILO.
NT instalowal sobie jakies badziewie na partycji DOS, i stamtad
odpalal. tam tez mial swoj bootsector.

> potrzebna Ci jest jeszcze partycja 1MB na Boot Managera.

nie 1MB tylko jedna sciezka. mi to zajmuje 2MB.

> tego nie musisz sie obawiac.
> Pan Wimmer nie bierze udzialu w dyskusjach o charakterze
> scisle technicznym.

:))))) ciekaw jestem kiedy miedzy wami rozegra sie kolejna "wojenka"

> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |