Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 13:14:21 MET DST

> From: "Gregorio Kus" <Grego_at_RMnet.IT>

> OSowy fdisk jest programem ktorego naprawde duzo uzywalem
> (moze nawet naduzywalem) ze wzgledu na moja "wielosystemowosc"
> i ciagle zmiany w maszynie i NIGDY nie sprawil mi najmniejszego
> nawet klopotu. Linuxowego fdisk'a uzylem wylacznie do ustawienia
> typu partycji linuxowych (ext2fs i swap)
>
> Grego

ja robie dokladnie tak samo. mam dysk 1.28GB. takie fajerwerki
robilem tez wczesniej na dysku 600MB. zadnych problemow.
polecam fdisk Win NieTe. jest naprawde extra. w ekspresowym
tempie potrafi rozwalic wszystko. kwestia calkowitego przypadku :))
po nim inne fdiski rycza ze "extended attributes" albo
"maybe partition table corrupted" swietne nie ?

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |