Re: wydzwaniacz

Autor: Mack (mac_at_mofnet.gov.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 10:37:14 MET DST

In article <4v3v89$lfj_at_olorin.nask.pl>, ralph_at_zeus.polsl.gliwice.pl says...

>Mam klienta, ktory zazyczyl sobie dosyc specyficznego programiku i odtad
>jestem w powaznym klopocie.
>Otoz ma to byc ni mniej ni wiecej tylko automatyczna sekretarka, pracujaca w
>windows (tfu! tfu!). Program ten powinien nie tylko przyjmowac przez modem
>telefony i zapisywac je na dysku, ale (i tu zaczynaja sie schody) wydzwaniac
>do klientow do oporu, a dodzwoniwszy sie odtwarzac zapisana wczesniej
>wiadomosc glosowa, nagrana na dysk. Dodam, ze powinno to wspolpracowac z
>voice-fax modemem. Moze ktos bylby w stanie mi pomoc?
>
>--

  NIe zebym cos/kogos reklamowal, ale spronuj zainteresowac sie polskim
ComTelem.. z modemem powinen przyjsc soft, ktory cos wyczynia z voicem
dziwnego, wiec moze to Cie zainteresuje. NIe testowalismy tego zbyt szeroko,
ale pierwsze wrazenie robi wlasnie takie.

                                Mack