Re: TPSA

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 16:57:39 MET DST

Tomasz Kroliczek <krolik_at_geocities.com> wrote:

TK> Czemu twierdzisz, ze TEPSa moze zle naliczac ??? Czyzby dlatego, ze 0-20 to byl kiedys kierunkowy do Warszawy
TK> ???
Czemu? bo mi tak naliczyli...
widzialem to na monitorze w biurze oblugi klienta.....
mimo, ze jestem w Katowicach, liczyli baardzo duzo
(juz nie pamietam czy to bylo x6 x9 czy x12)
TK> Moze sie zdarzyc faktycznie, ze jakiejs centrali sie cos pomyli i zacznie faktycznie naliczac zle, ale to juz
TK> chyba tylko na starych wybierakowych centralach, natomiast na nowych centralach nie powinno to juz miec

tak, tylko na wybranych centralach, znam co 3 przypadki
gdzie zle naliczali...
na wielu jest dobrze, ale faktem jest, ze tych co zle naliczaly tez bylo
troche....

--c

ps. milo by bylo gdybys pisal max. 80 znakow w linii