(no subject)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 13:57:25 MET DST

Piotr Pekala napisal(-a) :

> A teraz zgadnij ile razy jest to wolniejsze od 12 porownywalnych
> procesorow pracujacych w architekturze SMP ? (o MPP nie wspomne)

Sluchaj, ja doskonale rozumiem ze SMP jest wydajniejsze od X komputerow i
nigdzie tego nie negowalem. Ja tylko napisalem ze majac X komputerow warto
dolozyc do nich troche (ponizej kosztu jednego z nich) i miec duzo (wiecej)
mocy.

> Nie neguje mozliwosci, ktore _potencjalnie_ kryja sie w architekturach z
> przetwarzaniem rozproszonym. Caly problem w tym, zeby napisac odpowiedni
> 'kod', ktory bedzie tym zarzadzal wystarczajaco efektywnie.

Kurcze, ta dyskusja sie niebawem skonczym, bo rozmowa to jest jak wiadomo
wymiana pogladow, a tutaj to ja specjalnie nie mam innego zdania ...

--
-w