Re: Jaki OS (bylo -> Re: Poszukuje pod OS/2)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 21:48:10 MET DST

> From: Piotr Pekala <ppekala_at_phys.amu.edu.pl>

> No dobra, powiem co o tym mysle :)
> Oceniajmy system.
> Dla moich zastosowan potrzebuje taki system, ktory pozwoli jednoczesnie
> uruchamiac aplikacje DOS+DPMI (mam takich sterty z, ktorymi ciagle licze,
> mierze etc) i te, ktore efektywnie potrafia wspolpracowac z Unix-ami.

no dobra. poddaje sie. tobie nie jest potrzebny sprawny system, lecz
taki ktory obsluguje stare(czytaj na stary system) aplikacje. moze
zainstaluj sobie Winde 95 :)

> Gdybym nie potrzebowal uruchamiac starych (po co mam przenosic na Linux-a,
> skoro dziala dobrze pod DOS i pod Linuxem NA PEWNO nie dzialaloby lepiej
> ?) wlasnych programow, pewnie juz dawno bym siedzial na Linux-ie albo
> innym takim..

skoro to jest jedyne kryterium, ja bym sie nie zastanawial.

> A tak nie mam wyboru, tylko OS/2 :))

OS/2 jest jak do tej pory najlepszy, lecz niestety nadal nie jest
idealem.

> Jednak pewne cechy samego systemu operacyjnego decyduja o jego
> zastosowaniach.

raczej o mozliwosci uruchamiania juz napisanych, i skompilowanych
aplikacji.

> Na dobra sprawe po co mi system wielodostepny na stacji roboczej ?
> Wystarczy wielozadaniowy.

chocby po to, zebys nie musial wlaczac drugiego komputera zeby napisac
ten list, jak ci sie cos na innym liczy :)))

> Zostaw u mnie jesli moge prosic...

w celach testowych oczywiscie :)

> P.S.: Moze jednak nie ciagnijmy tego watku, pleaseee !

no doooobra. na nastepny list nie odpowiem :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |