Odp: Re: drukowanie kopert w Win95 na Wordzie

Autor: Marek_Wojtaszek_at_notessvr.s3000.krakow.pl
Data: Fri 16 Aug 1996 - 11:00:01 MET DST

  HP
>Czy ta firma nie jest przypadkiem gˆ˘wnym dostawcĽ drukarek HP ?
>Je˜li tak, to powinni˜cie mie† najnowsze drajwery. :-)))

     Zgadza sie - jestem fujara, ale moze dlatego o tym nie pomyslalem, ze
     pracuje w zupelnie w innym dziale firmy.

>Zaˆ˘ž stare drajwery do drukarki: bŠdzie drukowa† szybciej i koperty
   tež.

     Zdaje sie sie, ze kiedys to probowalem, ale niezastapiony win95
   stwierdzil, ze ze starymi to on nie bedzie pracowal i tyle.

>Ale mam pytanie: jak wkˆadasz koperty ?
>CZy "normalnie" czy przekrŠcasz czy može w jakĽ˜ prowadnicŠ ?

   Nie wiem co rozumiesz przez normalnie. Ja to robie tak:
  Klade pliczek kopert na brzuszku (tzn. otwarciem do gory) oczywiscie
  dluzszym bokiem wdzuz zasobnika i dociskam ten przesuwany buzerek zeby
  sie nie rozjezdzaly i drukareczka ciagnie jak zloto. Zadko kiedy sie
  zatnie. Jedyny problem to ten opisany powyzej. Ja go oczywiscie
  tymczasowo rozwiazalem tak, ze zrobilem sobie szablon na stronie A4
  Landscape tak aby adres znajdowal sie w lewym gornym rogu i od biedy da
  sie zyc.

                      Na razie czesc
                                     Marek
  Marek Wojtaszek
  System 3000
  ul. Sliczna 34
  Krakow
  tel. 110622 w. 162
         137722 w. 166
  Marek_Wojtaszek_at_notessvr.s3000.krakow.pl