Warp 4 po polsku - skonczyly sie CDki, beda nastepne

Autor: martab_at_at.ibm.com
Data: Fri 16 Aug 1996 - 11:27:36 MET DST

Bardzo, bardzo dziekuje wszystkim, ktorzy zglosili sie do mnie w zwiazku
z beta-testami nowej wersji OS/2 Warp. Ze wzgledu na duza ilosc listow
nie bylam w stanie odpisac kazdemu. Napisalam tylko do tych osob, ktore
otrzymaly dyski z Warpem do testowania albo ktore otrzymaja je na pewno w
nastepnej turze testow.

Teraz slow kilka wlasnie o tej nastepnej turze. Nastepna beta Warpa (i
wieksza ilosc CDkow dla beta-testerow) bedzie dostepna jeszcze w
sierpniu, ale nie wiem dokladnie kiedy. Przechowuje wszystkie Wasze
zgloszenia i w miare dostepnych dyskow wlacze w nastepna faze testow
jak najwieksza liczbe osob.

Co do osob, ktore juz otrzymaly dyski, to rowniez istnieje mozliwosc
otrzymania nowszej wersji Warpa, gdy sie ona pojawi. Nie ukrywam, ze
zalezy to od "aktywnosci" testera (tj. od tego, czy przysyla raporty).

I jeszcze jedna sprawa. Listy od osob, ktore wbrew ostrzezeniu uzywaly
polskich liter, leza sobie nie przeczytane, gdyz przyszly do mnie w
postaci binarnej, a przy tej ilosci korespondencji nie jestem w stanie
ich downloadowac i dopiero wtedy czytac. Sorry. (Moze i da sie cos z tym
fantem zrobic, ale w tej chwili nie mam czasu.)

Dziekuje jeszcze raz za wszystkie zgloszenia, berdzo sie ciesze z duzego
zainteresowania, do nastepnego listu =;-):

PS. Jeszcze raz na wszelki wypadek: prosze NIE UZYWAC POLSKICH LITERi
PISAC DO MNIE MAILEM A NIE NA NEWSY (martab_at_at.ibm.com).

BEST REGARDS
 Marta