Re: dobry i niedrogi naped CD

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 22:26:07 MET DST

Wojtek Golabek <calculator_at_geocities.com> wrote:

: Ja polecam wszystkie CD-ROM-y firmy Aztech. Sam posiadam takie cudo
: i jestem z niego bardzo zadowolony. Sa one troche drozsze
: od innych ale naprawde warto.

Właśnie dwa dni temu kupiłem sobie Aztech x8, więc miło przeczytać
takie słowa bo kupowałem w ciemno (zasugerowałem się jedynie tym że
od ponad roku mam kartę Sound Galaxy tej samej firmy z którą nie
miałem jak do tej pory żadnych problemów). Natomiast mam jeden
problem - na niektórych płytach napęd dostaje niemiłych wibracji, co
objawia się jego bardzo głośną pracą (po prostu brzęczy). Co
ciekawsze, wibracje te pojawiają się w momencie gdy drive nie jest
aktywny, natomiast znikają przy próbie odczytu czegokolwiek. Na
początku wibracje takie były bardzo głośne, po dokręceniu śrubek
mocujących napęd w obudowie trochę się to poprawiło, ale nie do końca
- zdarza się mu jeszcze brzęczeć. Czy może ktoś się spotkał z takim
zjawiskiem? Czy to może być jakaś wada samego napędu, czy jest send
zgłaszać to u sprzedawcy? Nie zauważyłem żeby to miało jakikolwiek
wpływ na pracę napędu.

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND