Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 07:51:55 MET DST

> Hej! Pisaliscie o problemach:
>
> : 1. Nieokresowe, przypadkowe blokowanie klawiszy strzalek na paskach
> : przewijania w pozycji wcisnietej.
>
> : 2. Przeklamania transmisji MODEM<->PC podczas duzych operacji ekranowych,
> : np. duzego scrollingu. Dokladnie tak jak pisze: chodzi o transmisje miedzy
> : PC a MODEMEM, a nie o linie telefoniczna, czyli o RS232. Jest to latwo
> : widoczne przy szybkosciach RS232 od 19200 wzwyz i co gorsza nie zalezy od nr
> : COM, IRQ, jak i sposobu handshaking (hard/soft).
>
> Kurcze, zupelnie jakby ktos pisal o moim Herculesie Stingray Pro!!!
> [...]

Nie wiem jak z Herculesem, ale karty oparte na S3 korzystaja z
obszaru adresowego COM4. tak przynajmniej pisze w plikach readme. na
poczatku ich nie czytalem, dopoki ktos na tej liscie nie zwrocil mi
uwagi na ten problem, dziekuje :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |