Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 01:46:51 MET DST

Hej! Pisaliscie o problemach:

: 1. Nieokresowe, przypadkowe blokowanie klawiszy strzalek na paskach
: przewijania w pozycji wcisnietej.

: 2. Przeklamania transmisji MODEM<->PC podczas duzych operacji ekranowych,
: np. duzego scrollingu. Dokladnie tak jak pisze: chodzi o transmisje miedzy
: PC a MODEMEM, a nie o linie telefoniczna, czyli o RS232. Jest to latwo
: widoczne przy szybkosciach RS232 od 19200 wzwyz i co gorsza nie zalezy od nr
: COM, IRQ, jak i sposobu handshaking (hard/soft).

Kurcze, zupelnie jakby ktos pisal o moim Herculesie Stingray Pro!!!
Niestety problem istnieje takze przy najnowszych driverach... Probowalem
jakos to obejsc, ale bez skutku

: Moim zdaniem wszystkie te problemy w gruncie rzeczy sprowadzaja sie do
: jednego: istnieje jakis konflikt z portami COM (nie wiem, moze z I/O
: ogolnie) podczas wykonywania przez karte wiekszych operacji ekranowych.

Slyszalem (ale nie wiem na pewno), ze problem moze byc spowodowany
wywolywaniem przez karte przerwania IRQ9. Sama karta sie do tego "nie
przyznaje", ale podobno jednak z tego korzysta.
To moze byc belkot - nie sprawdzalem tej kwestii.

   Wilku

--
|        Marcin Wilk          E-mail:   mwilk_at_man.lodz.pl                 |