Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 03:13:49 MET DST
-- Wyslal Slawek. mailto: nyce_guy_at_irc.pl Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article <4ust04$g6h_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>... > Marek Ciesielski (marekc_at_gryzmak.lodz.pdi.net) wrote: > : Zdarzyl sie taki przypadek: > : Klient kupil M$ Plus i w czasie czytania licencji stwierdzil, ze sie z > : nia nie zgadza :) > : Udal sie do sprzedawcy, a ten stwierdzil, ze go tam zadna licencja nie > : obchodzi - nie ma zadnych zwrotow. Ciekawe co ma uczynic klient? > > Pytac PRZED zakupem jak wyglada mozliwosc zwrotu. > > : Zaloze sie ze gdy zglosi sie przedstawicieli M$ ci odesla go z > : kwitkiem (byc moze sie myle ;) )... > > Moze i nie, ale watpie czy klient bedzie z propozycji zadowolony. > Problem w tym ze MS nie chcialoby pewnie oddac wiecej pieniedzy > niz za program dostalo - a to bedzie bez dealerskich marz... > > To dotyczy dowolnego software chcialem zauwazyc nie tylko MS.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:52:00 MET DST