Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 20:01:07 MET DST

> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>

> czemu? sprawdzmy:
>
> czysta matematyka - mam dwa komputery: w jednym jest procesor o mocy
> powiedzmy 200, a w drugim dwa procesory o mocy 100. pierwszy komputer
> kosztuje 200, drugi zas kosztuje 800. jak dla mnie jest to zupelnie
> jasne.

mozesz podac konkretny przyklad ? dwa procesory P5/100 to bedzie 100 .
a ile kosztuje jeden P5Pro/200 ? oczywiscie w pierwszym przypadku
plyta dwuprocesorowa bedzie drozsza. poza tym dwa procesory traca
troche czasu na walke ze soba, wiec moze wezmy dwa procesory
P5/133 do podliczen. mozesz nam to podac ? ja nie dysponuje
cennikiem, ale mam nadzieje ze ty tak.

> dwuprocesorowe pentiumy powstaly w czasach, gdy nie bylo
> jeszcze pentium pro - to tlumaczy ich istnienie ;)

a to nie ma plyt na dwuprocesorowe P-Pro ? dziwne ;)

> odnoscie twoich informacji o cache itd - informuje, ze pentium pro ma
> znacznie wydajniejszy system cache niz pentium.

chciales powiedziec ze duuuuuuzo wiekszy.

> moim zdaniem, nie potrzeba nic wiecej, bez wzgledu na wspomniane
> dodatkowe okolicznosci (mozliwosci).

W przypadku tego zagadnienia z programem w Fortran rozwiazanie z
jednym P-Pro moglo by byc lepsze, choc nie musi.

> pozdrawiam i dziekuje za rzeczowy list z watpliwosciami - ostatnio
> malo tu takich :)
>
> karpio

a moje pytania tez uznasz za zeczowe czy jak zwykle odpiszesz cos
glupiego ?

a co mi szkodzi. pozdrawiam :))))))))))))))))))

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |