Re: Conner CFS540A

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 18:34:22 MET DST

civic_at_civic.silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) wrote:

>moment...
>
>czy mam rozumiec, ze ktores z tych narzedzi obiecuje low-level
>format dysku IDE?

Nie, bron Boze. One pochodza z czasow dyskow MFM. Low-level
format jest tam jako jedna z opcji, ale na IDE oczywiscie nie
dziala. Ale niszczacy test zawartosci WSZYSTKICH sektorow,
z tablica partycji na czele, czesto pozwala sie pozbyc
najrozmaitszych smieci po DoubleSpace, Ontrackach i innych
takich milutkich programikach.

Low-level format na dysku IDE tez zdaje sie mozna zrobic, ale
trzeba miec do tego soft od producenta dysku. Mialem kiedys
cos takiego do WD 40 i 80MB, ale nie sprawdzalem czy dziala.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl