Re: pytanko o karty dzwiekowe

Autor: Robert A. Poplawski (arpert_at_granit.ias.wat.waw.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 09:18:16 MET DST

szmit_at_lodz.pdi.net (Maciej Szmit) wrote:

>Witam!
>Mam pytanie: Jaki klon 16 bitowego SB jest na tyle przyzwoity
>(cena/jakosc) ze warto go kupic. Szczegolnie chodziloby mi o przyzwoita
[,..]
> Maciej

Czesc.
Mam Sound Galaxy Pro 16 - karta jest 16 bitowa (sampling do 44kHz, stereo,
mixer, regulacja barwy dzwieku), zgodna jest z Sound Blasterem Pro (8 bitow,
stereo), ale emuluje dodatkowo WSS i Covoxa. Nie jest to karta najnowsza i np.
Windows NT nie ma do niej driverow.
Ostatnio pojawily sie karty Vibra 16. Nie mialem tego u siebie, ale poddobno sa
robione na tych samych kosciach, co SB-16, wiec nie ma problemu ze zgodnoscia.
(nie maja regulacji barwy tonu) Na niektorych z nich jest umieszono radio FM.
Zaleta Vibry w porownaniu z SB-16 jest cena.

Pozdrawiam,
          Robert.

---
 arpert_at_granit.ias.wat.waw.pl