Re: mscdex i os2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 11:23:28 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: On Fri, 9 Aug 1996 11:01:35 +0200, Marcin Debowski wrote:

: >Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: >: Sesja DOS w OS/2 ma wbudowanego "mscdex"
: >
: >Ale ja nie mam !!! W tym pies pogrzebany ze mam jakiegos starego CD-noname'a

: ale driver do dos'a masz?

Aaaaa ... rozumiem ... ale jak uaktywnic to wewnetrzne mscdex, i
dlaczego w takim razie w wspomnianej przeze mnie ksiazce opisuja jak
odpalic dos'owy mscdex ?
Podeslano mi novellowski odpowiednik mscdex'a ale tez nic - owszem sie
instaluje, mowi ze przydziela drive letter i to wszystko.

Probowalem jeszcze zainstalowac ten CDROM "normalnie" tzn. z if karty
shuttle snd sys jako sony 31a. W pierwszej lini config.sys (zgodnie z
instrukcja):

BASEDEV=MAD16.SYS MODE:WSS BASE:220 SBIRQ:5 SBDMA:1 CDTYPE:S CDBASE:320
        CDIRQ:NONE

i dalej, tym razem pod koniec pliku:

DEVICE=C:\MMOS2\SND16.SYS T:MS_SOUND P:530 D:0 I:7 N:BSAUD1$
DEVICE=C:\MMOS2\VMAD16.SYS BSAUD1$
DEVICE=C:\MMOS2\TIMER0.SYS
DEVICE=C:\MMOS2\OPL3.SYS /P:388 /N:OPL31$
DEVICE=C:\OS2\BOOT\OS2CDROM.DMD
IFS=C:\OS2\BOOT\CDFS.IFS /Q
DEVICE=C:\OS2\MDOS\VCDROM.SYS
BASEDEV=SONY31A.ADD

no i niestety wywala sie na os2cdrom.dmd i nie bardzo wiem co by tu
dalej z tym jeszcze zrobic. Rozumiem ze os2cdrom.dmd pozostaje w scislym
zwiazku z sony31A.ADD ? Czyli nie wykrywa takiego urzadzenia ?

A jak to jest w ogole z kolejnoscia ladowania driverow z config.sys ?
I dwa: skoro istotna moze sie okazac wlasnie ta kolejnosc a jednoczesnie
jest to przeciez system wielozadaniowy to jak to jest rozwiazane - czy moze
dopiero po wykonaniu config.sys system przechodzi w tryb wielozadaniowy ?

pozdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski