Narzedzia do HDD.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 10:33:00 MET DST

> rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)

> 1. Daje sie oszukac przez Bios LBA
> 2. Oczywiscie nie puszczam niskopoziomowego formatu, tylko ZTEST
> a potem COMPSURF z testem 'niszczacym' zawartosc.
> 3. Jak ktos zna lepsza metode, to chetnie 'kupie' pomysl.
>

> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl

A ja poszukuje jeszcze innego narzedzia. takiego, ktore pozwala na
"odswiezenie" zawartosci dysku. chodzi o to zeby to cos nie patrzylo
co na dysku jest, zeby tylko zczytalo geometrie dysku i dla kazdego
sektora go przeczytalo i zaraz potem zapisalo (z weryfikacja).
slyszal kto ?

aha, i jeszcze inne narzedzie. cos w rodzaju diskdupe, ale zeby
potrafilo zrzucic gdzies do pliku zawartosc twardziela. diskeditor to
potrafi, lecz jak ktos slusznie zwrocil mi uwage, robi to b.wolno bo
po jednym sektorze a nie blokami.

pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |