Re: Linux czy FreeBSD

Autor: Tomasz Wasiak (wasiaktm_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 19:09:37 MET DST

Wojtek Piecek wrote:
> Jarek 'Athmagor' Wozniacki napisal(-a) :
> Linux. FreeBSD nie jest tak dobrze rozpowszechnione w Polsce.
>
> ps. No chyba ze nie napisze ze nalezy instalowac BSD !!! Polecam zapisac sie
> na liste linux_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (przez listserv-a rzecz jasna). W
> okolicach poczatku pazdziernika zakladamy grupe Linuxowa (polecam
> http://www.linux.org.pl). Prosciej bedzie po prostu znalezdz wsparcie niz w
> przypadku bsd.

A co, FreeBSD nie ma moze swojej listy?
dajesz do mailto:listserv_at_pap.waw.pl liscik z tekstem
"sub freebsd-l Imie Nazwisko" i to wszystko.
Na news'ach az roi sie od tematow o BSD (oczywiscie USA)

Wsparcie ?... hmm... Mysle ze trudno znalezc drugi tak latwy
i przyjemny w instalacji i administrowaniu system...
Ludzie z listy (freebsd-l) pomoga wlasciwie w kazdej sytuacji
(tak bylo ze mna).

Jedynie co moge jeszcze dodac - to tylko tyle, ze kiedy bralem
do reki FBSD o UNIX'ie mialem pojecie mgliste - a juz po godzinie
stal serwer a ja potrafilem zakladac konta uzytkownikom :)
Oczywiscie po zainstalowaniu jest juz shadow, ftp i inne bajerki,
nowa wersja pojawia sie mniej wiecej 1-2 razy do roku (nie trzeba
walczyc z doinstalowywaniem kerneli, ELF'ami itp.)

--
Tomasz Wasiak  (CukR)             Technical Universiy of Lodz  ^..^
tel.+48-42 31-34-69  Institute of Chemical Technology of Food  (oo)