Re: Windoz NT

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 19:51:03 MET DST

Slawomir Bialek napisal(-a) :

> e, wczesna wersja beta... na razie konkurencja dla MSOffice to to nie jest :)
> jesli chodzi o Motifa, to moze pelna wersje zlinkuja statycznie...
> fajnie by bylo

Bardzo off-topic:

Ja to w koncu kupie sobie Motifa, bo jak program ma mi sie uruchamiac w
rownowartosci 4 filizanek kawy to ja dziekuje. Z drugiej strony ekonomiczna
wielkosc kilku mb za kazdy drobiazg pod X to cos nie tak, jesli masz
netszkape, mosaica, starofica i pewnie jeszcze ze dwa programy (w tym jakis
odtwarzacz do cd) to mysl o tym ze kilka razy mam te sama biblioteke na
dysku (a potem w pamieci) mnie troche zasmuca ...

--
-w