Re: www.microsnot.com

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 18:00:31 MET DST

> Date sent: Sat, 10 Aug 1996 16:41:10 +0200
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: Rafal Bulacinski <rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: www.microsnot.com

> Witam!
> Polecam wszystkim odwiedzenie tego miejsca, do ktorego dotarlem calkiem
> przypadkiem. Internet Exploder, Windows NOT Server, Microsnot BackOff -
> te hasla znane sa wszystkim wielbicielom Microsnot ;).
>
> rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl

podam ci jeszcze schemat tego "przypadku"

http://www.>.com
http://www.>.com
ftp://ftp.>.com
ftp://ftp.>.com

hasla sa znane takze "niewielbicielom" necro-softu.
w sumie fajny serwer. pokazuje na dloni co nalezy postawic "win NieTe"
aby dwoch uzytkownikow naraz nie moglo sciagac tego samego pliku.
chyba ze to juz poprawili, teraz nie mam mozliwosci sprawdzenia.
poza tym rwie transmisje jak durny. b. czesto stwierdza, ze zamyka
konekcje, bo ....... bo jest zajety czyms innym. fajny ten host :)
mobli by sobie postawic linuxa :))))))
przynajmniej moglbym sobie sciagac drivery do windy bez klopotu :))

pozdrawiam,

http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |