Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 17:59:29 MET DST

Pawel Wimmer napisal(-a) :

> Nie bylem, a zajrzalem tutaj po donosie, ze na nas pluja. Skutkiem bylo ze
> 200 postingow.
> Nie przejmuje sie, jestem "niespotykanie spokojnym czlowiekiem".

Wiecie co - mam wrazenie ze to ja (i kilku innych) bylem tym niedobrym bo
powiedzialem ze oprocz produktow m$ jest jeszcze kilka innych na swiecie.
Faktycznie jestem swinia. Jak mozna uzywac tak nieetycznych argumentow -
przeciez wiadomo ze jak komputer to m$ a jak system operacyjny to windoze. A
ten tutaj wyskakuje z jakims ... hmmmm jak to bylo linyx ? no, jakos tak. A,
no i ten US/2 czy jakos tak. Faktycznie, zadne argumenty a tak sie rzuca.

Przeraszam redakcje Lupusa za to ze podwazylem fakt ze m$ jest jedyna
platforma pod "The Internet".

--
-w