Re: os2 i internet - GLUPIE PYTANIE

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 14:26:38 MET DST

January Weiner <uxjweine_at_if.uj.edu.pl> wrote:
: Ja przepraszam za glupie pytanie, w ogole, przepraszam ze zyje. Pytanie
: brzmi jak nastepuje:
: - czy zwykly OS/2, nie Connect, zwykly OS, na maszynie z karta
: sieciowa podlaczonej do sieci Novella 3.1 moze miec dostep do Internetu,
: podobnie jak to jest np. z Win 3.1? To znaczy, czy bedzie sie np. dalo
: uruchomic PMaila, czytnik newsow, WebExplorera...
: Bo jesli nie, to zdaje sie zrobilem w konia wlasnego ojca,
: namawiajac go usilnie na OSa... (mam mu go zainstalowac w przyszlym
: miesiacu).

Musialbys miec pakiet tcp/ip dla os'a - rzecz droga (zobacz cennik na
perycie lb tch). Jest jeszcze polegalne tzw. free tcp ale nie mialem
przyjemnosci. Jak serwer jest blisko to mozna by po szeregowym. A, i
jeszcze jedno, pod warp-standard chodzil mi driver pakietowy do smc-tiger w
sesji dosu z dosimage. Tekstowo chodzilo pierwszorzednie (telnet, ftp
itp:-) tak ze nawet pc-nfs dzialal. Byc moze daloby sie i pod windoze przy
duzej cierpliwosci i pewnej dozie szczescia.

--
                                                              Marcin Debowski