Re: mscdex i os2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 10:45:35 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: Sesja DOS w OS/2 ma wbudowanego "mscdex"
: (Microsoft CD Extensions)
: czyli jesli masz driver do OS/2
: to automatycznie masz mscdex w sesji dos
: i to lepszy bo nie zabierajacy Ci 35kB pamieci

Ale ja nie mam !!! W tym pies pogrzebany ze mam jakiegos starego CD-noname'a
na wlasnej karcie ktorego os mimo moich usilnych zabiegow nie widzi :-(
I wszystko jest ok tyle tylko ze nie mam jak odpalic windoze z diskimage
a tam ten cdrom jest mi jak narazie najbardziej potrzebny (mam jeszcze
tyle miejsca na dysku ze moge takie sredniej wielkosci cdromy pokopiowac
ale to nie bedzie trwalo wiecznie)
Nb. swiezo nabyta przeze mnie ksiazeczka os/2 warp administrator's
survival guide twierdzi ze mozna zainstalowac mscdexa ale jak dotad mam
zawsze komunikat: incorrect dos version.

A jeszcze sie cholera okazalo ze moj lokalny nntp serwer nie rozsyla od
2-ch tygodni newsow a ja tu czekam i sie dziwie co to mnie tak wszyscy
solidarnie olewaja :-) w zwiazku z czym zaraz posle kolejne pytanko :-)

pozdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski