Re: mscdex i os2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 10:20:59 MET DST

> Date sent: Fri, 9 Aug 1996 09:17:30 +0200
> From: "Gregorio Kus" <Grego_at_RMnet.IT>

> Mnie sie nie udalo
> ale mi sie nnie udalo bo nie probowalem
> a nie probowalem bo nie ma takiej potrzeby
> :-)
> Sesja DOS w OS/2 ma wbudowanego "mscdex"
> (Microsoft CD Extensions)
> czyli jesli masz driver do OS/2
> to automatycznie masz mscdex w sesji dos
> i to lepszy bo nie zabierajacy Ci 35kB pamieci
>
> Grego

Dokladnie tak. taka sesja ma tez wbodowana obsluge IPX, IP, myszy itp,
praktycznie wszystko co jest zainstalowane pod os.
wystarczy ze napiszesz MEM /D .
zobaczysz tam:

MSCD001 - wbudowana obsluga cdrom'u, mimo ze nie instalowany w dos
XMSXXXX0 - mimo ze himem.sys nie zaladowany
EMMXXXX0 - mimo ze EMM386 nie zaladowany
VIPXXXX$ - mimo ze ani ipxodi, ani ipx ani odipkt nie sa zaladowane

to wszystko na komputerze z ktorego wlasnie pisze ten list,
zalogowany jestem akurat do netware i z jego poczty korzystam.

starczy tych pustych przechwalek :) ale to jedyny sposob zeby pokazac
ze mozna :))

pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |