Re: Windoz NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 10:10:36 MET DST

> Date sent: Fri, 9 Aug 1996 08:40:40 +0200
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Windoz NT

> To dla jasnosci kopiuje wpierw zawartosc CD na dysk z ktorego dopiero potem
> odbywa sie instalacja (ps. to jest rozwiazanie w celu robienia instalki z
> roznych nieco niestandardowych source ... np instalacja z sieci ...).

> Tak, to rzeczywiscie nie dla lamerow ...
>
> --
>
> -w

lojezu. jak to czytam to mi rece opadaja :(((((
fanatycy necrosoftu, a nie wiedza jak NieTe zainstalowac :)
ale do rzeczy.

nie te instaluja sie z cdrom'u jedynie wtedy, kiedy ten cdrom
prawidlowo zobacza. inaczej poprosi kolejna, 4ta dyskietke.
polecam wszystkim, nawet lamerom, instalacje custom. jak sie wybierze
te niby latwiejsza, to necrosoft zawsze wie lepiej i zle wybiera.
po zaladowaniu drugiej dyskietki, jak juz wystartuje, w jednej z
opcji wybiera sie programy obslugi. trzeba wybrac z listy IDE/ATAPI
cos tam. nie pamietam. 6 razy instalowalem, powiodly mi sie 2
ostatnie instalacje. po prostu musialem sie nauczyc tego badziewia :)
jak zobaczy cd'ka to juz idzie ok, ale musi byc zaladowany ten driver.
uwaga !! jak sie pojawia lista driverow, to jest ich bardzo malo. ale
to tylko dlatego, ze jest pokazany sam koniec listy. trzeba kursorem
przejechac troche wyzej, i juz jest.

ps: napatrzylem sie na to NieTe. wiesza sie niby rzadziej niz
windoze95, nie rozwala partycji ale tak wogole sie bardzo przytyka z
byle powodu i nedznie wykorzystuje procesor. chyba jak wszystko od
majkrosoftu, to cos przerzuca samo nie wie co z kupki na kupke, a
dopiero przy okazji robi co powinno, przez co wlecze sie jak krowa.
taka jest moja opinia.
poprobowac sobie nt'eka mozna. ale zeby to kupic i wykorzystywac do
jakiegos celu, nie widze sensu takiego rozwiazania. jest kilka innych
systemow ktore zrobia praktycznie wszystko lepiej od win NieTe :)
jakie ? zgadnijcie sami :))

pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |