Re: resources w winblows

Autor: Jacek Nogala (jacekn_at_msp.waw.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 09:31:51 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:
> =

> Czy to bylo sprawdzenie tylko ile resorsow pokazuje info, czy
> stwierdzenie, ze "wiecej aplikacji windowsowych moze byc uruchomionych
> bez komunikatu, ze brak wolnych zasobow"

Po zainstalowaniu MagnaRAM system przy tej samej ilosci aplikacji co =

poprzednio zaczynal wykazywac podobnie niebezpieczny niski poziom FSR (dla =

mnie niebezpieczny oznacza ponizej 10%, choc zdarzaly sie problemy ponizej =

20%). . =

> No to i tak spore osiagniecie, ale jak pamietam z recenzji (moze sie
> myle) to program Quarterdecka robi podczas instalacji jak=B1s optymalizac=
je
> konfiguracji (config.sys i autoexec.bat)

To raczej nie ten pakiet. Ten instalowal sie wylacznie w Windows (MagnaRAM2=
 =

jest tez sprzedawany z QEMM 8.0).

> Widzialem, kilka takich przegladow wczesniej i tez to mowily.
> A ostatnio bodajze w PC Magazine Po Polsku stwierdzili BARDZO
> wyraznie, ze jeden z takich programow ROBI DOKLADNIE NIC.

I tam wlasnie stwierdzili, ze nie sa w stanie zawiesic Windows z Hurricane =

przez odpalanie duzej ilosci resourcozernych applikacji: =

"Po uruchomieniu go po prostu nie udalo nam sie doprowadzic do wyczerpania
zasobow systemowych."
Wszystkim zainteresowanym polecam lekture: PCMPP 6/96 str.113-120.

Pozdrowienia,

Jacek Nogala
jacek_at_msp.waw.pl

PS: Problem juz mnie przestal interesowac: Uzywam NT.