Polskie znaki znowu strasza (sredno dlugie)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 01:31:02 MET DST

Hello Krzysztof!

06 Aug 96 10:17, Krzysztof Halasa -> do Mariusz Mroczkowski:

 KH> i przestan wyrzucac ludziom ze
 KH> nie pisza listow w fidomazovii.
Przeczytaj ten list jeszcze raz...
Moj korespondent upieral sie przy pisaniu z uzyciem polskich znakow pomimo, ze
_wiekszosc_ osob tu__ piszacych_ - nie zyczy sobie tego i maja powazne argumenty
za tym by utrzymac korespondencje w "pure ascii".

Uwaga dotyczaca "fidomazovi" odnosila sie do korespondencji wysylanej
_BEZPOSREDNIO_ do FIDONET przez NADAWCE - ktory jest w tej sieci punktem.

 KH> : A fidomazovia to standart _obowiazujacy_ w R48_FIDO (procz plain
 KH> ascii).

 KH> ??? A co to kogo _tutaj
 KH> _ obchodzi? Bramka przekodowuje
 KH> fidomazovia<>ISO latin 2 (mam nadzieje).
Tez mialem taka nadzieje i... musze rozwiac Twoja, - nie przekodowuje!
Napewno nie: fido -> ISO. Kiedy wyslalem pierwsze maile na peceta, zaraz
dostalem uprzejme informacje o krzakach, mimo iz staralem sie pisac bez polskich
znakow - (ale sila przyzwyczajenia..).
Obecnie mam wlaczona konwersje na ascii w obszarach internetowych (co widac po
kludge lines) a dzieki czemu nie musze zwracac uwagi czy gdzies nie zaplatala
sie jakas polska litera...

 KH> Chyba nie wymagasz bysmy
 KH> zaczeli w Internecie pisac listy w fidomazovii?
Nie wymagam. Patrz wyzej. Jestem za ascii w usenet...

 KH> W kazdym razie bez urazy,
Ano bez :) zle odczytales tresc listu.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-