Re: Internet w wykonaniu TP SA

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 16:51:29 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> Jak to jest wlasciwie z tym telefonem tpsa?
> Dziala to? I jaki jest numer?
> W calej Polsce ten sam?
> W ilu miastach sa wejscia?
>
> nie sledzilem tematu zbyt uwaznie, bo z oczywistych
> wzgledow niezbyt mnie on interesowal, ale teraz mam
> potrzebe dowiedziec sie czegos blizszego, wiec jsli
> ktos z Kolego wie ...

Siegnij do archiwum pl.comp.networking. Byla niedawno dyskusja na ten
temat pod subjectem "Czy TP-SA nas oszukuje".

U mnie jest takie wejscie - laczy sie z centala w Gliwicach (to juz II
strefa - niestety). TP-SA ma klopoty w naliczaniu bo to numer tak jak
kiedys do Warszawy 0-2-......(III - strefa) , ale reklamacje uznaja.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz