Re: Ciekawostka

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 19:02:51 MET DST

>nie twierdze bynajmniej ze mechanizmy autokonfiguracyjne
>WARPa sa lepsze niz w windzie, ale ja go tez kiedys przesadzilem
>(bez reinstalacji) z 486SX2/50 (podrasowanego na 66) z czysta
>ISA i starym Tsengiem na 486DX4/100 z PCI i Machem64 PCI.
>
>i tez poza uruchomieniem sie w trybie VGA - problemow nie bylo.
>
>Grego

Mam nadzieje ze nie wywolam wojny. Mam powazne i konkretne pytania na temat
innych systemow operacyjnych

Kiedy kupilem sobie Pentium mialem tylko Win 3.1 i poniewaz nie moglem sie
doczekac na Win95 (jeszcze przed preview) kupilem sobie WARPA i chcialem to
zainstalowac. To bydle nie lubilo mnie najzwyczajniej.
Zainstalowac sie zainstalowalo ale moj MS Office chodzil wolniej niz na moim
starym 486/33. Programy z Bonus Pack nie podobaly mi sie i nie zamierzalem
sie przestawiac na proste programy. Do tego driverow do mojej karty
graficznej nie bylo (matrox) zeby uzyskac wiecej kolorow i wieksza
rozdzielczosc. Gdy sciagnalem z internetu ten driver to owszem wyswietlal
ale z wielka krecha na w poprzek. Po kilku tygodniach zrezygnowalem bo gdy
cos powaznego chcialem zrobic musialem bootowac do Win 3.1. W koncu
wymazalem to z mojego dysku i czekalem na Win95. Zrazilem sie do WARPA.

Od tego czasu duzo czasu minelo i pewnie na lepsze. Lubie Win95 (Ale mam
odwage, nieprawda?) ale poniewaz nigdy nie ma tak zeby nie moglo byc lepiej
wiec jesli inne systemy sa lepsze chetnie bym je wyprobowal. Nie mam jednak
czasu na nastepne kilka tygodni ustawiania systemu by w koncu przekonac sie
ze to system nie dla mnie. Dlatego to pytanie do uzytkownikow. Nastepny moj
krok to NT, ale moze jest cos lepszego co i mnie bedzie odpowiadac.
Mam sporo programow, do ktorych sie przyzwyczailem i jesli nie dzialaja pod
innym systemem lub nie ma rownowaznych odpowiednikow wtedy nawet lepszy
(stabilniejszy) system nie bedzie systemem dla mnie.
Konkretne pytania.
1. Czy to bedzie dzialac z programami z Windows 95 i jesli tak jak to
dziala - szybkosc i stabilnosc
2. Czy dzialaja lub sa dpowiedniki MS Office, Photoshop, drivery do kart
graficznych,( ktore to moga ) z mozliwoscia rodzielczosci do 1600*1200 *64k
3. Czy mozliwy jest dual boot. Jesli np nie ma tylko odpowiednika Photoshopu
i nie chodzi ten windowsowski wtedy bym ladowal Win95 zeby uzywac ten jeden
program.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca