Re: Ciekawostka

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 16:46:00 MET DST

On Thu, 8 Aug 1996 15:31:34 +0200, Marcin Klimek wrote:

> ciekawy eksperyment.
> Zmienilem plyte, procesor, pamieci, karte grafiki itp -
> doslownie wszystko za wyjatkiem karty muzycznej,
> najspokojniej podpialem do tego twardziela i
> odpalilem winde. A zmiana byla powazna - ze starej DX2-66
> + VLB na pentium + PCI.
>
> Odpalila sie po krotkim namysle w trybie VGA i...
> sama wykryla wszystko po kolei, rebootnela sie ze dwa razy,
> doinstalowala nowe rzeczy, usunela stare i
> normalnie chodzi - nawet z tym starym bledem :))))
> Jedyne co zmienilem recznie -
> to ilosc kolorow, (pracuje normalnie w trybie Hi-color).

> [...]

nie twierdze bynajmniej ze mechanizmy autokonfiguracyjne
WARPa sa lepsze niz w windzie, ale ja go tez kiedys przesadzilem
(bez reinstalacji) z 486SX2/50 (podrasowanego na 66) z czysta
ISA i starym Tsengiem na 486DX4/100 z PCI i Machem64 PCI.

i tez poza uruchomieniem sie w trybie VGA - problemow nie bylo.

Grego