Re: Atrend ?

Autor: Jacek Rymaszewski (jacekrym_at_matel.p.lodz.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 12:52:32 MET DST

On 8 Aug 1996 12:13:16 +0200, piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:

>Ja bym tam ATC-1020 do P55T2P4 nie porownywal bo sa zrobine na roznych
>chipsetach (VX i HX). Raczej ATC-1020 vs P55TVP4 i tu jesli chodzi
>o wydajnosc nie ma praktycznie roznic (obie plyty obsadzone DIMMem na
>SDRAMach) miedzy obiema plytami. SDRAMy w tych plytach daja
>kilkunastoprocentowe przyspieszenie w stosunku do EDO (VX+SDRAM jest szybszy
>niz HX+EDO ale HX ma inne bajery ktorych nie znajdziesz w VXie).
>Z Linuxem chodzi tak jak powinno.

Pytalem sie o P55T2P4 bo sam ja mam (kupiona w TCH), a teraz
potrzebuje jakas tansza. A moze bedzie niebawem jakis Atrend
na HX-ie?
A tak przy okazji to na T2P4 mam problemy z DMA, konkretnie
z Gravisem Maxem (ktos zdaje sie niedawno o tym pisal).
Wszystkie testy DMA sie wysypuja nawet jak wylacze w setupie
PnP dla wszystkich kanalow. Sprawdzalem to na BIOS-ach
103, 104 i 105.
Pozdrawiam.

Jacek Rymaszewski
I-12 Technical University of Lodz