Re: wklejanie bufora bez tla

Autor: Ziemowit Buczynski (ziemek_at_if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 12:52:52 MET DST

Tomasz Wasiak wrote:

> Hej!
> Dobrzy ludzie - szkam progrmiku (do Win3.11) graficznego, ktory
> potrafi wklejac bufor bez tla.

> Wiekszosc programow niestety kopiuje razem z tlem czyli maluje
> kolorem tla rownierz drugi rysunek!
> Tylko prosze nie piszcie ze potrafi to Paintbrush - to juz wiem.

To czemu nie korzystasz? Czy w twoim pytaniu jest drugie dno?

> Moze cos wspolnego z tym maja maski w PainShopPro... ale nie umiem
> "zmusic" go do zrobienia takiego nakladania :(

PainShop na pewno to potrafi, ale go nie znam. Na tomiast na 100% robi
to PhotoStyler, tylko zabrac sie trzeba do tego od drugiej strony. Tzn.:
Zaznaczasz tlo w obrazku 2 (taka magiczna rozdzka) i wklejasz zamiast
tego tla obrazek 1.

--
Ziemek