Re: Mleko, BYLO:Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala,

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 16:58:40 MET DST

marekc_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:

>Musisz przed zsiadaniem dolac odrobine prawdziwej smietany.
>
> Marek Ciesielski

Pisalem ze probowalem ze zwyklym pasteryzowanym i smietana. Smak
jest cokolwiek dziwny (cos w pol drogi do jogurtu). Inna sparwa
ze znalezienie niepasteryzowanej smietany (przynajmnie w
Szwajcarii) jest rownie trudne co i niepasteryzowanego mleka...
Pawel

PS: Ale mamy odlotowy off topic!!! Mam nadzieje ze nikogo zbytnio
nie wkurzamy...