interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 12:25:01 MET DST

Hello Gregorio!

02 Aug 96 08:23, Gregorio Kus -> do All:

 GK> RESUMEE':
 GK> "mozna do tego smialo uzyc port joysticka"

 GK> uznalbym za zdanie troszeczke zbyt pochopnie rzucone
Urzadzenia takie istnieja i pracuja. (n.p. termometry w OnkoNet-BBS).
Chyba mam gdzies nawet jakis program do czegos takiego, ale nawet nie
przygladalem sie co zacz...
Nic tez nie wiem o praktycznych aspektach zastosowan, ale to zalezy w duzym
stopniu od konkretnego egzemplaza gameportu i wykonanego inteface.
Mialem kiedys taki "game", w ktorym jeden kanal "latal" a drugi byl stabilny,
obecnie mam nawet dwa gameporty i wszystkie (4) kanaly sa stabilne.

P.S. Przebiegi wolnozmienne o tyle sa trudne do pomiarow, ze zrodla odniesienia
rowniez charakteryzuja sie wolnozmienna "plynnoscia", ale to kwestia wymagan
co do parametrow. Jak ktos chce sobie zrobic n.p. domowa stacje meteo
(cisnienie, temperatura w pomieszczeniu, temperatura za oknem, wilgotnosc itp)
to gameport powinien spoko wystarczyc.
A stalosc wskazan bardzo prosto mozna okreslic - wsadzajac rezystor w
odpowiednie koncowki gameportu i sprawdzajac co jakis czas.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-