Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 -

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 20:53:03 MET DST

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow
Osobistych) wrote:

>A fe! I to dwa razy:
>- raz za 'pierdziele'
>- drugi raz za pierdzielenie srodowiska

>Niekoniecznie. LATWIEJ technologicznie jest domyc i wysterylizowac szklo niz
>'tylko' wysterylizowac karton, nawet powlekany - bo nie mozna tego robic w
>zbyt wysokiej temperaturze.

Z tego co wiem da sie zrobic tylko gazowo lub promieniowaniem
gamma. Poza tym jogurt ze szkla zupelnie inaczej smakuje. Wiem bo
specjalnie kupuje w zwrotnych opkowanich szklanych.

>Zalezy ktore. Prosto od krowy nie jest bo nasze krowy jeszcze nie
>pasteryzuja (amerykanskie sie juz nauczyly?), to w kartonach jednak raczej
>jest - wystarczy poczytac na opakowaniach.

W polsce z tego co patrzylem jest okolo 70% kartonow
pasteryzowana i 30% UHT. W Szajcarii odwrotnie 70 procent UHT
(nie znosze smaku mleka UHT). Ale jako osoba wyjatkowo
niehigieniczna szukalem oczywiscie mozliowosci kupowania mleka
niepasteryzowanego (po prostu bardzo lubie kwasne mleko z
ziemakami albo chlodnik litewski a tego nie bardzo da sie zrobic
z pasteryzowanego). Jest w lokanej mleczarni. Kupujesz sobie
sloik (mozesz sobie wymyc sam) i nalewaja ci z dystrybutora,
zsiada sie elgancko.

 No, cyba ze klamia. Znow spiskowa