Re: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 - slabizna

Autor: root (root_at_ayla.mech.pk.edu.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 20:47:30 MET DST

S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: --
:
: Wyslal Slawek.
: mailto: nyce_guy_at_irc.pl

: A ja pierdziele srodowisko i wole w kartonie bo wiem ze sterylny byl przed
: uzyciem.
: W Polsce mleko jest nie pasteryzowane, wiesz o tym? I ludzie to pija!

Gdzie? Chyba, ze "producent" od wlasnej krowy ;-> Zwlaszcza, jak ekologia traci, he, he...
Z ciekawosci przeszedlem sie do sklepu obok, same kartoniki z co najmniej trzymiesiecznym
terminem waznosci.

Chyba, Slawku, masz troszke przeterminowane informacje...

Pozdrawiam,

Jacek