Re: ext2fs, hpfs, ntfs [bylo: obiektowy W95]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 15:58:17 MET DST

On Mon, 5 Aug 1996 13:44:44 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

>Jaroslaw Sobczak (jsobczak_at_neutron.elka.pw.edu.pl) wrote:
>
>: Czy ktos moglby mi wyjasnic co to zn. grafika na ringu 0, bom ciekaw.
>: Wiem ze NT 3.51 maja inaczej niz 4.0. I ze tak jest grafika szybsza
>: ale mniej stabilna. O co chodzi z tymi ringami ?
>
>Ring 0 to najbardziej chroniona czesc systemu, zwykle bardzo nieduza
>i zajmujaca sie operacjami typu przelaczanie procesow, przydzial pamieci,
>swap, dostep do sprzetu...

to wszystko odnosi sie do procesorow rodziny i386
(czyli z PPro wlacznie)- na innych procesorach mechanizmy
sa inne i inaczej sie nazywaja, aczkolwiek zastosowanie jest
to samo - ochrona jadra systemu.

Pytanie czy M$ przeniosl grafike do kernela tylko w implementacji
na platformie Intel czy rowniez na Alpha czy Power?

Grego