Re: ext2fs, hpfs, ntfs [bylo: obiektowy W95]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 12:39:39 MET DST

On Mon, 5 Aug 1996 12:00:44 +0200, Jarek Lis wrote:

>: > Tylko, wiesz, jak juz mam instalowac produkt niezgodny z MS,
>: > to moze jednak lepiej Linux'a? No, chyba, ze dorobia Win32s-95
>: > pod OS...
>: >
>: Zgodny, zgodny. WARP 'jada' wiekszosc _przyzwoicie_ napisanych
>: aplikacji dla Win 3.1x. Nie jada pseudo '32b' dla G'95. To jednak
>: - IMHO - mala strata bo _prawdziwie_ natywnych aplikacji dla G'95
>: jakby malo. Zanim sie pojawia to moze Merlin juz sobie z tym poradzi?
>
>No wlasnie - a to decyzja wazna, nie moze sie opierac na 'moze'.

nie, nie poradzi sobie.
IBM nie ma zamiaru implementowac obslugi aplikacji w95 w Merlinie.
IMHO - ma racje. Jakby to zrobil to znowu na prosby o aplikacje
natywne OS/2 producenci odpowiadaliby - przeciez mozecie uzywac
wersje dla windy (jak mi odpowiedziala netszkape-komunikations).

Razem z Merlinem przyjdzie zamist tego seria kilkuset APIs
odpowiadajacych wiekszosci waznych API w95 co umozliwi producentom
software'u LATWE pisanie obu wersji rownoczesnie.

Grego