Re: Internet a OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 11:38:49 MET DST

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:
>Warpa Connecta _moim zdaniem_ konfiguruje sie dla TCP/IP o wiele latwiej od Win 95.
>
>OSciski!
>Mirek Nowakowski

Oj tak. ja warp connecta skonfigurowalem bez czytania instrukcji od pierwszego
kopa. zadna sztuka, mysle ze kazdy moglby to zrobic kto ma elementarne
pojecie co to sa adresy IP itp. ale jak usiadlem przy sprzecie znajomego
z winda 95 i chcialem to skonfigurowac, to on caly czas mi trul ze tego
nie bo nie zobaczy routera, tego nie bo nameservice szlag trafi itp/itd.
fajne :))