Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 10:02:32 MET DST

> [...]
>
> TV nie ogladasz? Tam sie Optimus reklamuje jako dostawca
> markowych komputerow (marki Optimus)... Zadna konkurencja dla
> squadaka...

Jestem dusza i cialem adwersarzem Optimusa, ale jedna firma nie powinna
przekreslac marki jako znaku znamionujacego klase.
Pracuje i na skladakach i na maszynach firmowych (COMPAQ)
Gdy mam cos powaznego do przelicznenia z gory wybieram Compaqa
Dlaczego? Bo nigdy sie nie zawiesil, itp.
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych
Tolerancja to akceptacja czlowieka,
a nie jego wad