Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 17:00:29 MET DST

> Masz Karpiu racje przenajswietsza, ale nie na temat.
> Nie sadze by jakas firma dzis jeszcze sprzedawala takie dyski. To raczej
> wlasciciel posiadl gdzies w zakatku gieldy i poniosl do
> fachowcow/niechlujow. A zes tym [pii]synom wsypal to slusznie. Tez mnie
> rozsierdzilo - co widac w ktoryms z poprzednich moich postingow.

nie, no sorry - takie dyski byly bardzo duze jeszcze rok temu. poza
tym od czego sa katalogi i materialy od producenta. generalnie
powinno sie jednak wiedziec choc troche na temat sprzetu ktorym sie
handluje. na zakonczenie moze: jestem w stanie za darmo skonfigurowac
szanownemu koledze opisany kontroler i dysk, poprawic ustawienia w
setupie i wziac odpowiedzialnosc za to co zrobilem na ogolnie
przyjetych zasadach rekojmi.

karpio