Re: pytanie do fachowcow od MS Office

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 04:10:03 MET DST

At 03:45 04.08.96 +0200, you wrote:

>O taaaak !?
>O jakim Excelu mowisz ????
>To tak w cele A1 wpisz 1 potem w cele B1 wpisz =A1+1 i machnij kopiowanie w
>prawo ile sie da. Zobaczysz do ilu MS Excel umie liczyc w poziomie.
>Ja chce miec 365. Napisz do ilu naliczyles.
>
>Marek

A tom ci palnal!
Instrukcja mi lezy pod biurkiem, tylko kto by czytal instrukcje - skad my to
znamy? W pionie nie mialem problemow do kilku tysiecy to i w poziomie sie
nie spodziewalem, az podpuszczony nie sprobowalem.
Excel 5pl pod Win. 3.1CEE - i calkiem do d[pii]. On poziomo umie tylko do
256, idiota. :(((
Jesli by wiec upierac sie przy Excelu to trza by sie podpierac podzialem na
arkusze. Tylko czy upierac sie warto? A zreszta ciekawie by sie takie
wieloarkuszowe cudo raportowalo.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl