Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 17:13:27 MET DST


At 16:00 03.08.96 +0200, you wrote:

>>Serwis ma byc kompetentny i wiedziec jak ustawic, jesli nie wie ma sprawdzic
>>u zrodla (mnie sie do www.wdc.com zagladac teraz akurat nie chcialo, fakt).
>
>I co takiego wyczytasz pod podanym adresem [...]
>a szef nad glowa stoi i widzi, ze sie ciagle ze sprzetem ceregielimy... :)
>
>>Jesli nie wie i nie sprawdza danych mu potrzebnych to niech ustala
>>eksperymentalnie. [...]
>>niech mu sie samo kreci, a on w miedzyczasie robi swoje.
>
>A poza tym podrasowywanie nie polega tylko na znalezieniu jak
>najszybszej pracy HDD. [...]
>nalezaloby bawic sie praktycznie z kazdym zestawem po kilka godzin
>
> Marek Ciesielski
>
1. U siebie sam jestem szefem i od 'kata nad glowa' juz sie odzwyczailem.
Moze to jednak miec znaczenie, przyznaje.
2. Z pierwotnego postingu zrozumialem, ze gosc tylko dysk wymienial - wiec
inne szczegoly rzutowaly jakby slabiej.
3. Juz po udzieleniu odpowiedzi zajrzalem do WD i informacje o PIO-modes sa
tam tylko dla Caviarow z biezacej produkcji, niestety. By ustalic
_potencjalne_ mozliwosci dysku wystarczy go jednak podpiac do jakiejs
wspolczesnej plyty. Taka zas 'pan serwisant' miec w zasiegu reki jednak
powinien (chocby w magazynie firmy).
4. Jesli sterownik ma wyszczegolnione mozliwosci (a tak jest w tym
przypadku) to mozna _wstepnie_ przyjac, ze producent wiedzial co pisze.
5. Wystarczylo ustawic min(max(mozliwosci dysku); max(mozliwosci
sterownika)) i przetestowac, kombinowac dopiero w razie klopotow.
6. Za to sie bierze pieniadze za uslugi _serwisowe_ i _modernizacyjne_, ze
sie czlek bawi az do skutku!

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:51:15 MET DST