StarOffice 3.1 US beta dla OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 14:17:01 MET DST

Wlasnie sie pojawila na hobbes.nmsu.edu/new i na ftp-os2.cdrom.com w incoming. Chodzaca do konca
pazdziernika. Na hobbes oprocz wersji US jest holenderska, francuska i jeszcze pare innych.

Po uruchomieniu instalatora (instalacja z katalogu tymczasowego na HD) pojawil sie komunikat, ze
wymagana jest kropka na LIBPATH. Co jest - mysle sobie - przeciez mam te kropke! Ponownie
uruchomilem instalator jak gdyby nigdy nic, i dalej instalacja poszla OK.

Pierwsze wrazenie - WWWOOOLLLNNNYYY! Ale to "przywilej" wersji beta. A poza tym robi jakis
szacher-macher ze stronami kodowymi i nie bardzo uwzglednia Polske. Niby daje sie pisac z ogonkami,
ale po zakonczeniu akapitu Enterem zamienia nasze ogonki na muszki-komarki. Nie wiem, czy to sie da
obejsc, nie mialem na razie czasu na glebsze testy. W dostarczanych krojach pisma tez nie ma ogonkow.

OSciski!
Mirek Nowakowski