Re: Edytory grafiki www

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 22:16:44 MET DST

At 07:52 PM 02-08-96 +0200, you wrote:
>Jakiego programu nalezy uzywac do tworzenia grafiki www
>chodzi mi o to co trzeba zrobic zeby gif byl przezroczysty to znaczy
>- tlo gif-a przyjelo kolor tapety strony www ( zauwazylem ze gif-y
>takie maja szary kolor tla ale reczne wykonanie takiego tla nic nie
>daje tutaj musi byc specjalana zapisywarka formatu gif.
>Moze mozna taki program sciagnac z internetu - prosil bym o pelny
>adres !!!!
>Dzieki z gory za pomoc.

Photoshop 3.05 ma takie mozliwosci ale to nie sharewere niestety. Photoshop
jest w wesji Windows, Mac i Unix.
Moze inni znaja jakies shareware. Jesli nie znajdziesz takiego programu a
potrzebujesz tylko kilka grafik to mozesz mi przeslac i ja Ci to zrobie. Na
wiele nie mam niestety czasu. Jestem zejety czytaniem dyskusji o wyzszosci
swiat, jak dokopac Pawlowi i Wilusiowi i takich innych bardzo ciekawych
dyskusji. Nawet czasem cos tam musze skrobnac bo powiedza ze sie chowam za
plot. :-)

Powodzenia

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada