Re: Edytory grafiki www

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 10:04:16 MET DST

Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl) wrote:
> Jakiego programu nalezy uzywac do tworzenia grafiki www
> chodzi mi o to co trzeba zrobic zeby gif byl przezroczysty to znaczy

WebImage (jest wersja 16 i 32 bit) pod Windows.
Oprocz bardzo milego sposobu wyboru bacground color sa i inne dodatki,
w szczegolnosci robienie przyciskow - tzn. dodawanie do naszej grafiki
ramek 3D o wybranym kolorze i grubosci - bardzo pomocne.

Tak naprawde to do grafiki jak zwykle trzeba uzywac kilku roznych
programow. Np. WebImage, PaintShopPro, Fractal Design Painter (super
do robienia obrazkow na background, czy napisow), PhotoStyler (z Kai's
Power Tools), 3D Studio... kazdy z nich "cos ma" czego inny nie ma...
/programy wymienione w kolejnosci wzrostu ceny.../

wp