Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:48 MET DST


At 19:52 02.08.96 +0200, you wrote:
>> A co serwis mial ustawic? Za bardzo by podrasowal to bys narzekal, ze
>> zle ustawili. Jak sobie chcesz to sam sobie eksperymentuj :)
>> Samo podrasowywanie wymaga czasu i nie kazdy serwis ma czas aby bawic
>> sie z kazdym komputerem pare dni.
>
>porzadny serwis wie co sprzedaje a nie przypadkowo kupuje podzespoly.
>a jak sie ma 3 rodzaje plyt glownych, 3 rodzaje kart graficznych, 3
>rodzaje... itd to zaden problem nauczyc sie tego nawet na pamiec.
>tyle ze nie kazdy liczy sie z klientem i firmy najczesciej kupuja
>sprzet przypadkowo. nie wspomne juz o poziomie skladaczy i
>serwisantow z ktorych wiekszosc mialaby problemy ze zrozumieniem

... czegokolwiek, z dziedziny elektroniki i informatyki (gdzie trzeba
myslec, i to precyzyjnie) w szczegolnosci ...

>szkolenia dotyczacego klawiszologii do worda... wniosek: szukac
>dobrych firm, a nie patrzec na ceny.
>karpio
>
Masz Karpiu racje przenajswietsza, ale nie na temat.
Nie sadze by jakas firma dzis jeszcze sprzedawala takie dyski. To raczej
wlasciciel posiadl gdzies w zakatku gieldy i poniosl do
fachowcow/niechlujow. A zes tym [pii]synom wsypal to slusznie. Tez mnie
rozsierdzilo - co widac w ktoryms z poprzednich moich postingow.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:51:12 MET DST