Re: ext2fs, hpfs, ntfs [bylo: obiektowy W95]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 19:50:44 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Trzeba przyznac, ze w IBM zatrudniaja chyba samych idiotow -
>najpierw jakis zaprojektowal peceta, inny dal mu te robote,
>jeszcze inny zatwierdzil. Ktos wynajal Billa, ktos wymyslil
>PS/2 i PS/1. Ktos nie pilnuje interesow jesli chodzi o OS/2.....
>

>P.S. Trzymalem sie od OS/2 z daleka, bo IBM nie wymyslil chyba zadnego
> do konca dobrego produktu wczesniej. Czyzby OS/2 i AIX byly
> pierwsze? Ludzie jakos chwala...

Na temat AIX-a sie nie wypowiem, bo nie wiem. A OS/2 ma tez swoje
wady - blyszczy jak gwiazda pierwszej wielkosci tylko na tle
rodziny DOS-Win3-Win95. Jesli chodzi o porownanie z NieTymi,
(przynajmniej wersja 3.51 - jeszcze bez grafiki na ringu 0)
to mozna dyskutowac - jedne rzeczy ma lepsze, drugie gorsze.

Warp nigdy nie byl tez pozbawiony burakow - najlepszy dowod
to to, ze jest juz do niego kilkanascie FixPackow (ostatnio
uzywalem 17-tego, ale zdaje sie, ze juz sa nowsze).
Z kolei fakt wypuszczenia tych 17 FixPackow swiadczy
o tym, ze dla IBM-a bug oznacza bug - nie wmawia klientom,
ze to feature... :-)

A winde 95 PL wlasnie w sposob bardzo prosty i jasny podlaczylem
do sieciowej drukarki laserowej i nawet zadzialalo. Tyle, ze
potem 30 minut potrzebowalem na to, zeby wylaczyc banner -
za cholere nie umialem sie domyslic, ze banner to 'strona wiodaca'.
(niech tym tlumaczom ziemia lekka bedzie...)
A jeszcze potem zawiesilo te laserowke na amen (podpieta na
Rprinterze) i trzeba bylo ja resetowac razem z koncowka, przy
ktorej stoi. Pierwszy raz od czasu, gdy zrobilem upgrade
printservera i rprintera...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl